söndag 26 april

Jag var hos Karl i Lund idag och fotade lite. Som vanligt så blev det nog bra, men jag kände mig lite begränsad så det var lite tråkigt, jag måste göra en plåning där jag släpper allt snart.
Tokigt vad tiden går fort och i ren protest så försöker jag att inte göra någonting alls, för då känns det som att tiden går långsammare, men vad resulterar det i? Jo att en hel dag har tillslut gått åt och jag har inte gjort ett skit, tråkigt men sant. Jag har iaf gjort lasagne precis så nu har man något att se fram emot på lunchen imorgon.



Förra gången jag fotade med Karl och en duktig mua. Ni får se de nya bilderna sen.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Niklas Wibom

Du blir alltid bra på bild, och det beror på att du låter din personlighet komma fram.



Är stolt över att känna dig.



kram

2009-05-01 @ 10:02:29
URL: http://niklaswibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0