Lördag morgon

Sitter nu i soffan och dricker mitt morgon kaffe och målar naglarna lila. I mitt huvud tänker jag på att jag ska hinna göra och i vilken ordning allt ska göras i. Planera planera, det nog det jag gör dygnet runt oavsett vart jag är. Just nu måste jag sitta här och vänta på att mina brunutansol indränkta ben ska torka och så ska jag lägga på ett lager nagellack till. Kläder för idag ska jag leta fram också, men det blir nog inte så svårt. Vi har jeans veckor på Gina och ska försöka öka försäljningen av jeans och måste därför ha, ja ni vet vad, på oss. Jag ska ha mina nya mörktvättade höga i midjan stuprörs jeans. Det roliga med de byxorna är storleken. Jag har i vanliga fall st 30:32, men i dessa kunde jag ha 28:34 wooho. Carrie heter byxorna så vill ni bli glada över att prova jeans så prova dessa.



Nä nu ska jag lulla runder lite på andra bloggar och se vad som händer i världen.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Skit snygga jeans!! ;) Ni har väl tur som får ett par från jobbet! =) Jobb föremåner säger jag bara! Puss på dig

2008-10-04 @ 12:34:20
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0