Fredagkväll

Man ska vara nöjd med det man har och kanske inte klaga om man inte gör något för att saker och ting ska bli bättre. Ja så är det nog men jag är fan inte nöjd, och då klagar jag fast att jag har mig själv att skylla när det gäller allt jag inte har eller är. Som ni vet så är jag rätt pank just nu, vilket jag iof har varit i hela mitt liv känns det som. Så egentligen så borde jag vara van, och jag vet ju även varför jag är så pank som jag är. Ibland så väljer jag att lägga pengar på fel saker och kan inte riktigt hålla igen på shoppingen. Denna månad kommer bli sjukt svår att klara av, speciellt när jag varje dag går förbi alla underbara affärer på ströget. Idag tillexempel så gick jag och Jenny in på Bianco innan jobbet och vad hittar jag då, om inte ett par skiitsnygga, supersexiga megahöga stövlar. Och det jobbigaste av allt är attt dom kosta bara 900:- Så är det alltid för mig, så fort jag inte får handla så hittar jag alltid en massa ”fynd”.


Lite hootchi kanske, men jag tror att dom hade sett jävligt bra ut på mig endå

Ja det finns mycket jag skulle kunna lägga pengar på om jag bara hade pengar. Men va fan om jag får jobba kvar här på Gina iaf ett år till så ska jag nog kunna fixa en god ekonomi.

Nu ska jag går och lägga mig för imorgon är det jobb igen. Lördagar är alltid roliga att jobba på, då det är massor att göra och så är det bara 5 timmar. Det tråkiga är att förbindelserna är urkassa just när jag ska åka hem och även om jag slutar 17:00 så är jag inte hemma förens kl 19:30. Och då är det bara att kasta sig in i duschen och sen vidare till Jenny. Jag måste hinna köpa vin också innan jobbet imorgon. Det är fan väldigt bra att man kan köpa vin överallt i Danmark.

Natti natti och ha en trevlig helg allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0