vackra ting

Lagom till att jag ska gå och lägga mig så blir jag pigg och full av inspiration och vill bara sitta och gotta mig i alla vackra ting jag hittar här och var på nätet. Men va fan lite hinner jag nog med.

lördag kväll och jag sitter uppkrupen i soffan med tofflor på och filt över axlarna men inte fan är jag var för det. Det har typ blivit vinter här i Skåne nu och vi har ingen isolering i fönsterna så det är inte så varmt här nu. Men det som får mig att vakna till liv och känna lite värme är tanken på mig i rött hår igen och se alla inspirerande modebilder på olika bloggar och nu tänker jag göra något som jag dragit mig för att göra ett tag.


Så vackert med rött hår

Jag tänker lägga ut alla  bilder jag vill på min blogg oavsett vem som äger bilderna. Jag har varit lite försiktig med det innan eftersom jag vet hur känsligt det kan vara med att använda andras bilder. Men självklart så kommer jag lämna källförtäckning till alla bilder och länka till sidorna där jag tar bilderna ifrån, då kan det väl inte vara så farligt. Men många bilder är det ju svårt att veta vart dom kommer ifrån eftersom så många använt bilderna redan, så det kan ju bli svårt ibland.


Kate Moss

Just nu har jag en vision, en hår vision, en modevision. Men om jag lyckas uppfylla denna vision det återstår att se. Jag ska försöka fota mer och lägga ut lite mer relevanta och intressanta bilder här framöver, men vill ha en ny kamera också.  
Men som vanligt så finns det inte resurser till det just nu.

Nu får det vara slut för idag. Imorgon är det söndag och ännu en gång ska man åka till Köpenhamn och jobba. Hoppas det blir en rolig och snabb jobbedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0