Hopptryckt ryggrad

Aj aj aj, jag har så ont i min stackars rygg. Det märks att min kropp inte är van vid att stå upp en hel dag på jobbet. Men det ska väl gå över om några dagar. Idag var det iaf andra dagen på jobbet och det gick lysande idag med. Mina jobbkamrater är väldigt snälla och trevliga och idag hade vi sönder en klänning tillsammans måste jag säga, även om det var jag som drog i dragkedjan. Therese skulle prova en väldigt tajt klänning i stl 34 för det är den stl hon brukar ha.. Men fast att vi var tre personer som försökte dra igen dragkedjan så satt den mest fast. Så när jag väl tog i allt vad jag hade och fick upp den sablarns dragkedjan gick den sönder.

Nu är snart veckan över men jag ska jobba fredag och lördag först, sen får jag fira helg. På lördag ska André dra iväg med en massa kompisar och spela paintball, men jag kunde ju inte vara med då jag jobbar på lördag. Och ärligt talat så tror jag att det är bäst så, om jag ska kunna visa mig i kjol eller shorts något mer i sommar. Jag får ju så lätt blåmärken. = )
Efter att pojkarna har lekt av sig och jag har jobbat klart ska vi nog dra ihop en liten fest här hemma. Det är ju så trevligt att anordna fester tycker jag. = ) Mer om det på söndag kanske..

Jag vet inte om jag har berättat det här eller inte, men jag ska ju ha en vit sommar hade jag tänkt mig. Inte en droppe alkohol ska jag förtära fram till den 1:a september. Om jag lyckas, ja det återstår att se, men jag kan säga som så att det börjar bli riktigt svårt att motstå allt gott som finns i dryckes väg. Aja vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0