Det gick inte


Jag är en urusel person som saknar moral och självdisciplin. Som så många trodde kunde jag inte hålla mig från alkohol under en hel sommar, men 20 dagar blev det iaf och det är jag stolt över. Egentligen så tycker jag inte så illa om mig själv för att jag inte klarade det. Bättre lycka nästa gång och nästa gång blir i november och december istället, då ska jag inte dricka någon alkohol och bevisa för mig själv att jag har disciplin på mig själv.

Det som hände igår var ju det att Nille och Lina kom hit och då blev pressen för stor. Det blev några öl här hemma och väl ute gottade jag mig i min nyvunna frihet och beställde in shottar i alla mina favoritsmaker. Som avslutning tog jag mig en favvodrink white russian, och gick sedan glatt hem barfota. Jag stannade även till och plockade några jätte stora blommor, som förvisso nästan har vissnat nu, men dom var fina igår natt.

Så hör glad var jag när jag fick ta en öl efter 20 dagars torka.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe.. det var du vard tycker jag! =) Du, vad hette din andra blogg? jag har glömt bort vad den hette..

2008-07-08 @ 19:10:18
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0