Det är över nu

Ja idag är det verkligen en seg söndag. Jag sov till 12 idag och sen dess har jag inte gjort mycket ska jag säga. Jag har faktiskt bara suttit här vid min dator och druckit kaffe hela dagen. Det började med lite Elvis på Youtube, sen blev det Beatles, Joplin, Morrison och Hendrix. Jag kände att det fanns mycket att se, höra och lära och det gjorde det. Sen gick jag vidare till 90-talets pop och rock. Men allt ifrån Jumper till Broder Daniel, Brainpool och sen avslutade jag med lite Oasis. Så mycket minnen man har till all musik. = )

Det har ju varit karneval här i Landskrona i 3 dagar och jag måste säga äntligen är den över. Jag var faktiskt ute alla tre dagarna och det sätter sina spår. Fredags kvällen var nog värst. Först jobbade jag till 18:30 och direkt där efter skulle jag hem till Jenny. Jag skrev i det senaste inlägget att det skulle bli en lugn kväll. Så fel jag hade. Det började med att Jenny bjöd på mousserande och jordgubbar, vilket är livsfarligt för mig. Sen satte jag i mig lite öl innan vi gick ner på stan. Väl där nere träffade vi André och killarna som han var med en snabbis innan det bar av till öltältet. Jag vet inte riktigt hur jag kunde bli så full, eller så var jag kanske inte så full när jag var ute utan det var nog snarare när jag kom hem som jag blev det. Jag trodde iaf att jag gick hem med André men det gjorde jag tydligen inte. Han vet inte heller hur han kom hem, men när han gjorde det så låg jag och sov på golvet direkt innan för dörren. = ) Jag var nog rätt sliten efter en lång dag.
Dagen efter skulle jag jobba och det gjorde jag också, men jag mådde inte bra för 5 öre. Jag tror till och med att jag var full på morgonen för en bit in på dagen upptäckte jag att jag hade minnesluckor av morgonen. Det låter inte bra det här men va fan, man får göra så ibland. Igår när alla andra drack höll jag mig till vatten. Mest för att jag inte ville kasta bort hela söndagen, vilket jag gjort endå. Så nu ska jag blicka framåt och göra det bästa av nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj.. det där lät farligt! Men bra att du kom hem säkert iallafall..=) Även om du sov på dörrmattan! haha härlig syn kan ja tro! Puss

2008-07-13 @ 21:46:10
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0