Öppningsdagen

28:e augusti, ja då var dagen inne då GinaTricot butiken öppnar i Köpenhamn och jag är sjukt exalterad. Igår fick jag se butiken för första gången och jag är väl inte besviken precis, även om jag har svårt att förstå att butiken ska öppna idag klockan 12:00. När jag kom dit stod det fullt utav hantverkare och gjorde det hantverkare gör. Det låg papper på golvet och plast över kläderna, dessutom var det rätt så smutsigt. Tyvärr var jag tvungen att sluta klockan 14:00 igår så jag missade en hel del skulle jag tro. Vi skulle alla få välja en outfit att ha på oss idag, men det hann jag inte med så jag får ha ”gamla” gina kläder på mig. = (

Så idag vet jag inte alls vad som kommer att hända mer än att det kommer att finnas en jävla massa läsk att dricka. Fast det är nog för kunderna kanske. = ) jag börjar nästan bli lite nervös eller något, eller så är det något annat jag är nervös över.

Jo jag är nervös över pengar, alltid. Lönen blev så att jag precis klarar denna månad vilket känns lite tråkigt, för jag vill ju shoppa loss i nya butiken. Sen är jag nervös över att jag inte har fått ihop tillräckligt många timmar nu när jag har jobbat i Landskrona. Suck, jag hoppas att de kommande lönerna inte blir allt för dåliga framöver. Dessutom så har jag ju uppkörningen snart också att tänka på vilket gör mig riktigt nervös. Nä nu ska jag sluta tänka på allt sånt skit och gör något kul istället.

Vi hörs sen när jag orkar berätta om min dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0