Nu får det vara nog

Nu har jag suttit några timmar och försökt designa om min sida.. lite förändring har det ju blivit, men den är långt ifrån klar. men nu orkar jag faktiskt inte mer. Dessutom dör batteriet på min dator snart så jag måste flytta mig till vardagsrummet igen.

jag måste även berätta någonting väldigt äkligt. Mina ögon är helt trasiga. Jag har linser på mig ibland, men igår när jag tog av mig linserna såg det ut som att jag fortfarande hade linser på mig. jag kunde se och känna som en kant runt irisen och tillock med flytta på min riktiga lins. jag tror absolut inte att det ska vara så och nu kommer jag säkert tappa mina riktiga linser och bli helt blind.. Ja det är väl gud som straffar mig för allt ont jag gjort. På onsdag ska jag iaf till optikern och då får vi se vad det är som händer. jag kollade vad det skulle kosta med en laseroperation.. mellan 20 och 48 tusen kronor.. saftigt värre.

Aja. nu ska jag hänga tvätt.. puss och baj

Kommentarer
Postat av: Sandra

Herregud Monica vilket data geni du är!! =)

Heheh as snygg är den och kommer säkert bli!

Läskigt det där med dina ögon.. du får ju verkligen inte gå å bli blind! Kolla upp det där genast.. Puss puss

2008-08-17 @ 22:04:42
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0