Måste göra

Söndag idag och jag är nästan ledig idag. ja jag är ju ledig från jobbet men har endå 1000 saker att göra. I förmiddags var vi iväg och köpte levande sten till saltvattensakvariet och lite gröna krukväxter till mig. Just nu väntar jag på att André ska komma hem med pizzorna som vi beställde för sjukt länge sen. Jag känner hur energi nivån är på noll och jag behöver verkligen något flottigt i mig. Idag blir det till att storstäda och laga en massa mat innan allt i kylskåpet får ben och kryper iväg av sig själv. Jag är så trött i huvudet just nu att jag inte ens orkar tänka på allt jag ska göra idag. Min skinnjacka har för övrigt kommit, men eftersom jag inte varit hemma så mycket de senaste dagarna så har jag inte kunnat hämta ut den från posten än. = ( Ska försöka göra det imorgon när jag kommer hem från jobb.

nä nu ska jag ställa mig på balkongen och kolla om André inte kommer snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0