Idag ska jag...

STÄDA. Jag har haft en lite misslyckad städningsturné i nu 3 dagar, men det är inte så mycket renare för det. jag städar lite här och där, men helheten blir inte ren. Får se om jag är nöjd när dagen är slut. När André kommer hem ska vi iväg och storhandla, vilket jag Älskar. Två utav mina favvo ämnet i en aktivitet, Mat och shopping.. = )
jag håller även på att försöka göra en ritning över vår lägenhet för att lättare kunna inreda, men det går väl inte så jätte bra. Om jag lyckas lägger jag upp ritningen här sen. Imorse tog jag en promenad till Hemköp för att köpa lite mjölk och passa då på att få med mig en inredningstidning oxå. Det blev Plaza interiör som jag mös med på balkongen i solen till mitt morgonkaffe. Och nu är det lunch som gäller och eftersom vi typ inte har någon mat hemma så slängde jag ihop en smoothie. Kanske inte den godaste jag gjort men med lite mörk choklad och min tidning så gick den ner. Nu ska jag sätta fart med städningen innan min man kommer hem..


Föresten så börjar svärmor längta efter barnbarn, vilket jag tycker är jätte gulligt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Svärmor har rätt.. det börjar bli dags nu Monica! ;) hehe Puss

2008-08-25 @ 18:43:51
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0