I love my job

Förutom att jag måste stå upp i 8 timmar och försöka se bra ut hela tiden så tycker jag verkligen om mitt jobb. Jag vet inte om jag är mer shopping sugen nu för tiden, men jag tror inte det. Det är ju väldigt kul att köpa kläder, men jag måste inte, eller jo det måste jag ju eftersom jag måste ha Gina kläder på mig när jag jobbar. Men det jag menar är att jag inte känner det där starka Ha begäret, utan jag tror att jag blir lite mättad av alla andra som handlar av mig.  Hmmm jag kan också ha väldigt fel.
Så här i slutet av månaden när kassan är skral beslutade jag mig för att jag behövde en ny BH, sen råkade det slinka ner en underbart vacker skarf som var på halva priset. = )

Men om det skulle vara så att jag var Tvungen att handla lite på jobbet så kommer här 6 kandidater.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Har spanat in den där kjolen innan jag såg den här! Riktigt snygg.. hehe kul med kläder, svårt att låta bli att köpa! Pusss

2008-08-24 @ 23:25:18
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0