I´m going down

Vad händer????

Publicerad 2011-12-30 09:07:55 i Allmänt

Ingenting händer och det är ju det som är fel... 81,8 visa vågen och jag fattar ingenting...Hur mycket ska en flicka behöva svälta sig för att kroppen ska förstå att den ska bli smal... Igår åt jag en pytteliten skål med fil och musslie till frulle, sen nån gång på eftermiddagen tog jag en shake, och sen vid 18-tiden åt jag en minibit taccopaj... vad kan det vara 400kcal kanske, och då åt jag bara en minibit. Totalt blev det nog bara runt 1000kcal då jag drack en del rödvin (igen) 4 dl = 300 kcal... = ( Jag motionerade kanske inte precis, men jag gick en runda i stan mellan några butiker så jag var inte helt stillasittande... Nä jag blir arg när det inte händer något...Idag ska jag nog ta Lepigen och se om det händet något..

Jag ska nog göra lite gympa här hemma oxå och ut på en promenad.... Jag vill vara nere på 80, någonting imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela