I´m going down

Utkast: Mar. 01, 2013

Publicerad 2013-03-01 08:22:00 i Allmänt

Solen skiner och nu tar jag nya tag med lchf i jakt på att komma ner i min normalvikt, vad det nu kommer att vara... 65 tror jag skulle vara lagom. Idag visar vågen på 81,9 och midjemåttet är 94 cm... Jag bryr mig inte om vad vikten är utan kommer mer väga mig för att se i kg hur mycket jag går ner, men så länge midjemåttet minskar så är jag nöjd... Jag tror att min kropp ganska lätt kommer bygga upp muskler nu när den matas med fett och protein och då kommer det nog inte hända så mycket på vågen heller. Idag tar jag ungarna på en promenad till gymmet och kollar om man ska skaffa sig ett kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela