I´m going down

80,9

Publicerad 2013-01-16 20:55:23 i

Tjoho. det går tillräckligt bra för att jag ska uppnå mitt första mål och komma ner under 80,0 innan den 26:e. Det är 9 hela dagar kvar tills dess och betyder att jag bara behöver gå ner ett hg om dagen. Det måste ju gå vägen. Dock så börjar jag slarva lite med maten och den stressiga vardagen äter upp mig och min motivation. Jag åt mjukt bröd idag för rörsta gången det här året. Inte bra och sen tror jag att jag äter för sällan och för stor portion åt gången. Ingen träning har det blitt direkt de senaste dagarna då det har kommit snö och är minus 10 g ute. Sen blev jag sjuk förra torsdagen oxå  och låg med feber i två dagar. Men nu mår jag bättre och imorgon blir det lite promenad på Väla för lite shopping.
 
Jennifer nocole lee.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela