I´m going down

82,2

Publicerad 2012-01-19 06:40:12 i Allmänt

Jaha, då har det varit en lång helg, ja nästan en vecka av god mat och vin med mina nära och kära och det sätter ju sina spår....82,2 är jag uppe på igen, men jag kom iaf igång med friskis igår och det känns jättebra... Det har även blivit men promenad om dagen för att lilla snuttan ska få sova gott och det har ju även gjort mig gott.

Nu tar jag nya tah och hoppas på att helgen som kommer, om 2 dagar inte blir lika förödande som den förra... = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela