I´m going down

Utkast: Jan. 01, 2013

Publicerad 2013-01-01 20:20:03 i Allmänt

Nu har startskottet gått och vi är igång med vårat "nya" liv. Igår var det nyårsafton och det krängdes en hel del onyttigheter precis som det ska, men nu är det slut med det. Dagen började väldigt segt med att jag fick gå och lägga mig kl 07:00 efter några matningar och blöjbyten, så jag var nog mer död än levande. Dessutom var man ju lite bakis och hade gårdagens smink på sig så jag kände mig riktigt bedrövlig. Men tur som jag hade så pallade sig André upp och tog hand om barnen och jag fick sova till 10:30. Jag vägde in mig på 85 pannor idag och André på 92,8, men han poängterade att han inte bajsat innan. = )

Så idag har vi tagit det lugnt här hemma, inte käkat något speciellt onyttigt och gått och kastat allt julgodis som fanns kvar. Jag har känt mig lite hungrig då och då, men det är absolut inte jobbigt så det här ska nog gå bra. Imorgon ska vi börja jogga är det tänkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela