I´m going down

dam it.. 83,2

Publicerad 2011-12-22 07:03:14 i Allmänt

Jag kände det på mig. Att det inte skulle ha hänt så mycket på vågen. 83,2 stod den på så det var inte så kul... Jag gick iaf inte upp, men man kan ju tycka att det borde gå spikrakt neråt. Igår räknade jag lite på kalorier och kom fram till att jag iaf höll mig under 1000 kalorier... Men det största felet igår var att jag inte rörde ett dugg på mig, jag kom inte utanför huset en endag gång.. jo när jag gick 5 meter till brevlådan... = ) Dessutom så har jag inte gjort nummer 2 på några dagar nu, så det finns nog lite extra last som skulle kunna komma ut.. så idag är dagens stora mål att ta sig ut på en lång och snabb promenad... Dessutom åt jag 3 ägg till frukost, sen kolla jag hur många kalorier det var i ägg, så det gör jag inte om, 2 ägg får räcka...

Nu ska jag byta blöja på den lilla och sen kanske vi somnar om igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela