I´m going down

Dag ett 84 kg

Publicerad 2011-12-20 08:32:41 i Allmänt

Nu har jag klarat mig igenom natten på tom mage, men det gick bra. Jag var vrålhungrig när jag gick och la mig men när jag väl somnat så somna även min mage så de 3-4 gångerna som jag gick upp för att mata lillan så var jag fortfarande inte hungrig.. Nu är det morgon och jag mår jättebra. Nu blir det en kopp grönt tee, sen lite B-vitam doch en folsyra tablett på det... Jag käkar folsyra då jag inte har något preventivmedel just nu och skulle det bli en till bäbbe i magen nu så är den välkommen... = ) Måste bara hinna gå ner i vikt innan dess. Jag kommer inte kunna hårdbanta om jag blir gravid igen, men jag tänker vara mycket hårdare mot mig själv och inte bara äta det jag känner för fast att man mår illa.... Det bästa vore ju om jag inte ville äta något allts på grund av illamåendet, men så vet jag att det inte blir. Mår jag dåligt på något sätt så äter jag mer och inte tvärtom tyvärr....

nä nu ska vi hoppa ur pyjamasen och sen blir det IKEA idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela