I´m going down

82,9

Publicerad 2011-12-23 07:58:25 i Allmänt

Tjoohoo.. 82....,9 men iaf 82. Det går ju inte lika fort nu som de första 2 dagarna, men jag kan ju inte förvänta mig att jag ska gå ner ett kg per dag.. ett kg i veckan är ju det normala, så jag ska nog bara vara nöjd att det går åt rätt håll iaf..

Imorgon är det julafton och då blir det inte några 1000 kalorier, det blir nog betydligt fler, men jag ska försöka att hålla igen lite iaf,,, Skulle inte vara så kul om jag hamnar på 85 igen efter helgen...

Jag försöker att inte stressa och istället ta en dag i taget. Jag fokuserar på dagen och tänker att jag inte ska förstöra den med att äta något som jag sen kommer att ångra.. inte idag.

När det här året är slut hoppas jag att jag har hittat en lite bättre balans mellan det jag stoppar i mig och det jag gör av med. och framför allt att undvika de stora fällorna så som mackor ocg gosaker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela