I´m going down

En vacker dag kanske

Publicerad 2010-10-12 21:35:30 i Allmänt

Nja.... Motivationen är ju inte på top precis när det gäller att leva hälsosamt och försöka gå ner i vikt...
Mitt liva har varit lite tomult och jag har inte haft bra matvanor. Jag har varit tvungen att äta i förebyggande syfte då jag inte har vetat när jag kan få äta nästa gång.... och det i komination med att INTE motionera är ju inge vidare...


Men bemärk futurom formen jag skriver i, för tanken är att jag ska ändra på det... Nu är det nytt jobb och nya vanor som gäller.. Idag tog jag mig en promenad med kameran genom kohagar och slottsparker, och imorgon ska jag införa den dagliga morgon promenaden... mmmm Jag får ju skämmas om jag inte tar tag i det imorgon.. Sen måste jag försöka vara lite mer medveten om vad jag stoppar i mig...

Mmm bra då säger vi så... Kollar på nya Americas next top model och försöker bli inspirerad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela