I´m going down

nytt år nya löften

Publicerad 2010-01-03 08:24:10 i Allmänt

Ja då var det nytt år igen och som vanligt så här års så ger jag ett nyårslöfte som jag vet att jag än så länge inte har hållt. Det klassiska, gå till gymmet och bli smal löftet.

Men jag har börjat med reductil igen så ett halft kg ner från igår har jag lyckats med iaf.

Jag och André drar på solsemester om en månad och då vill man ju inte vara alldeles för slapp i hullet. så nu är jag på det igen. Jag startade på 74kg igår och vägde in 73,4 idag. Första veckan är ju underbar även om det mest är vätska som försvinner.

Jag önskar att det kunde fortsätta så hela tiden. Men efter 2 veckor blir jag ju typ imun mot reductil... = (

Aja. vi får se hur det går denna gång. Jag har iaf en plan och den ska jag berätta om nästa gång när jag har mer tid.

Slänger in en liten tribute bild på den vecka skådisen Brittany Murphy som avled strax innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela