I´m going down

Inte på riktigt

Publicerad 2010-02-12 22:29:25 i Allmänt

Det är så mycket jag Tänker att jag ska göra men det sker ingenting. Jag ska träna och lägga om kosten men det sker bara i mitt huvud. Så är det med mycket i mitt liv. Jag kommer aldrig till skott med saker och ting.

På söndag börjar jag på viktklubb. se så får vi se om jag kan lyckas gå ner i vikt då... För ett halvår konstar det typ 400:- och det är ingenting om man tänker på alla tabletter jag köpt de senaste åren och inte har det hjälpt speciellt mycket. Jag betalar även 149:- i månaden för ett gymkort som jag inte har använt sen i sommras.

Det där med att tänka på att ta tillvara på pengarna man lägger ut funkar inte på mig heller då jag inte är speciellt snål och tycker om att spendera pengar..

Aja på Söndag kör jag igång iaf så då får vi se hur det går...

Jag vill gärna gå ner 13 kg innan juni så att man kan få njuta av alla små sommarkläder som finns ute i butikerna redan nu....

Vi höres.


Adriana Lima

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela