I´m going down

Generisk reductil

Publicerad 2009-10-05 07:45:07 i Allmänt

så idag har jag slängt iväg en beställning på generisk reductil. Det är bantningspillret som är ämnat för överviktiga som har ett bmi på över 30. Jag ligger på 26 så jag är nära nog  tycker jag. Garolina gynning använde dessa och tyckte dom borde säljas utan recept här i Sverige. Jag vet inte vad jag tycker om det, men vi får se hur det går för mig..

Förhoppningsvis har jag tagit mitt första piller om en vecka. = )

Puss och kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela