I´m going down

Nytt försök igen

Publicerad 2009-01-29 14:05:14 i Allmänt

Ja nu försöker vi igen med att komma igång och hålla motivationen uppe. Det kommer nog vara lika svårt som vanligt och jag kommer säkert skylla ifrån mig på 100 saker som gör att jag inte kan nå mina mål.

Så här ser det ut idag. Jag väger ca 71 kg och har börjat med nya tabletter från NU form. Det har snart gått 2 veckor och det har faktiskt inte hänt så mycket. Jag har dock inte haft de bästa matvanorna den senaste tiden heller.

Jag har nu legat i soffan i några timmar och youtubat en massa klipp för att få inspiration till att gå ner på gymmet idag. Det har varit min plan länge nu att börja på gym och kickboxning, men eftersom jag har urinvägsinflamation så har det inte blivit av. Men nu ska jag banne mig palla mig ner till gymmet och kolla läget iaf. Det kommer ju säkert att kännas bättre efteråt så det är inget att vänta på.

så nu ska jag byta om och bege mig ner och svettas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela