I´m going down

Trött och illamående

Publicerad 2008-08-17 18:39:49 i Allmänt

Det har väl inte gått speciellt bra med att hålla igen på kalorierna. I förrgår fick André för sig att vi skulle göra langos. vi friterade iof i olivolja, men det kändes väldigt onyttigt endå. dagen därpå, igår var det så soligt och fint så vi stack ut till stugan och grillade med Andrés föräldrar, då blev det både vin, öl, paj och kakor. Usch vad dåligt, men gott var det. Idag började det rätt bra med en stor kopp kaffe till frukost. Sen skulle jag iväg och förstod att jag inte skulle hålla mig mätt speciellt länge så jag tog en liten skål med muslie och ett äpple oxå. Jag och Eva besökte Lasse Flinckmans kafé och då blev det en latte och en chokladkaka, som jag dock inte kunde äta upp för att den var så mäktig. Väl hemma började jag må illa och åt då en tallrik med spagetti och köttfärssås, men inte blev jag mindre illamående för det. Så det enda jag kunde göra så var att gå och lägga mig. Nu har jag vaknat till och mår lite bättre. Det kan vara så att jag har druckit för lite, vilket jag brukar göra. Hur som helst så fortsatte jag trösta mig med ett glas mjölk och 2 mackor.. hmm nu får det faktiskt vara nog med ätande för idag..

Hoppas det blir en bättre dag imorgon och resten utav veckan. Jag ska för övrigt oxå börja simma är det tänkt, men simhallen öppnar inte förens den 21:a så jag ska väl försöka komma ut på lite promenader fram tills dess..

Nu pallar jag inte mer.. baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela