I´m going down

Tjoho

Publicerad 2008-08-20 17:11:54 i Allmänt

Vågen visa på 74,0 imorse. Snart är man nere på 73 vilket känns jätte bra. = ) Jag har kollat upp hur mycket jag ska väga för att inte vara överviktig och det var 70 kg jämt. så 4 kg till sen är jag "normalviktig" = ) Idag har jag inte jobbat och orkade med en promenad imorse innan frukosten. Och om jag inte sunkar ihop helt kanske jag tar en promenad till sen ikväll. På onsdag ska jag och Jenny börja simma också, så det känns bra att göra något som man kan få in som en rutin i vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela