I´m going down

81,6

Publicerad 2012-01-03 09:24:21 i Allmänt

Jaha då var man här igen och nu är det nya tag igen...Nu är nyår, bröllop och bakisdagen över så nu kan jag fokusera på kalorierna igen. Jag hoppas på att komma igång med träningen lite mer oxå.. På torsdag blr det lite styrketräning med en massa andra mammor och bäbisar. Sen blir det friskis 2 dagar i veckan igen. Idag ska jag in och käka lunch med svärföräldrarna och sen en promenad på det...

Mitt viktmål innan den 12 januari är att komma under 80 strecket, eller af väga 80, någonting...

sen tar vi det från där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela