I´m going down

81,3

Publicerad 2012-01-06 19:56:53 i Allmänt

Hmm. det här bådar inte gott..

Jag vet inte vad det är som händer, men jag har tappat motivationen till att tänka på vad jag äter... Jag bara gör som jag känner för stunden och det har idag betytt... 2 grillade korvar med bröd ca 6 ballerinakakor och en taccopaj, nu täner jag ta ett glas rödvin och lägga mig framför tven... = ( Igår var jag iaf och tränade så träningsvärk har man fått. På måndag drar friskis igång igen så då blir det träning 2 ggr i veckan iaf...

Aja, jag hoppas på att jag inte går upp i vikt av allt det här och att motivationen kommer tillbaka snart.. Tyvärr brukar det vara så att jag måste sunka ner mig och vara skit onyttig först för att sen kunna dra mig ur det och göra en helomvändning...

Jag vill så gärna vara smal.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela