I´m going down

Farbannade julafton....

Publicerad 2011-12-25 10:27:32 i Allmänt

Ja det blev ju som jag hade trott, jag åt för mycket och fick jätte ont i magen så nu i morse visade vågen på 83,4. Nästan ett helt kg på en kväll... = ( Jag hoppas dock att jag kan ställa det till rätta igen innan helgen är slut. Det började inte så bra idag faktiskt. Imorse när vi började packa upp alla julklapparna så fick jag upp en liten ask med chokladdoppade mandlar och visst öppnade jag den och förjade äta. Jag fick nog i mig 3 eller 4 stycken innan jag kunde hejda mig och börja tänka om... Vid ett tillfälle så tänkte jag verkligen skita i att banta idag och bara "unna min" att få äta vad jag vill idag.... Men som sagt så kom jag på andra tankar och har nu ätit 2 ägg till frulle och 2 koppar kaffe till det....

resten utav dagen blir shakar skulle jag tro... Nu måste jag kolla lite Thinspo och fitspo... = )4

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela