I´m going down

del 1...

Publicerad 2011-12-30 21:40:27 i Allmänt

Jag ska nog kalla de här första dagarna för del 1. Det har nu gått 12 hela dagar sen jag började min viktnedgång och imorgon är dagen som är anledningen till att jag gör det här. Imorgon är det Nyårsafton och jag ska gifta mig... Egentligen spelar inte det så stor roll, men det är bra att ha ett mål att sikta mot. Imorgon är jag alltså där, men känner inte att jag bara vill sluta nu.. Nä nu ska jag ställa in mig på nästa del, Del 2 del två kommer att vara till den 12 januari då min syster kommer ner och hälsar på. kan jag gå ner lika mycket tills dess som jag gjort dessa dagar så blir jag glad.

Totalt har jag än så länge gått ner 2,2 kg på 11 dagar och det får jag nog vara nöjd med. Så här har det sett ut.

dag 1- 84,0 kg -0
dag 2- 83,3 kg -0,7
dag 3- 83,2 kg -0,8
dag 4- 82,9 kg -1,1
dag 5- 82,6 kg -1,4
dag 6- 83,4 kg +0,8
dag 7- 82,5 kg -1,5
dag 8- 82,3 kg -1,7
dag 9- 81,9 kg -2,1
dag10 81,9 kg -2,1
dag11 81,8 kg -2,2

Igenomsnitt har jag gått ner 0,2 kg per dag och det låter ju inte mycket alls, men tar man det gånger 31 dagar som det är i januari så är det 6,2 kg på en månad. Ett delmål är den dagen jag börjar jobba igen och det är 155 dagar kvar tills dess och skulle betyda 31 kg... det är nog lite väl mycket så jag har endå lite spelrum eller så når jag mitt mål tidigare mitt mål är ca 63 kg, men det skulle vara intressat att se hur jag skulle se ut i 56 kg oxå...= )







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela