I´m going down

Det går av sig själft ibland

Publicerad 2010-09-09 14:16:39 i Allmänt

När semestern var slut och man kom hem igen så visade ju vågen såklart på några kg pluss, men jag hade inte motivation till att sätta mig in i det. Jag tänkte att så fort jag kommer in i mina gamla rutiner så kommer vikten att gå tillbaka igen. och ja det gjorde den väl efter någon vecka.

Men sen skedde det en massa på jobbet som gjorde att jag helt enkelt inte hann med att äta som jag gjorde innan och nu fick jag röra mycket mer på mig i jobbet oxå och vipps så försvann några kg till. Jag har dessutom syndat och ätit en hel massa onyttigt under tiden oxå. så om jag istället hade käkat nyttigt när jag väl åt så hade det ju varit ännu bättre, men men.

Det är skönt att kläderna, speciellt jeansen inte sitter som ett korvskinn längre. Även bharna har blivit rymligare. Det är ju inte mycket vikt jag tappat, men det känns iaf.

Så om jag kanske skulle ta och börja äta lite nyttigare nu när jag endå får motion på jobbet.. ?

Vi får se..

Hittade 2 lookalikes förresten...

Modellen Caroline Winberg och artisten Johan Palm. Är som släkt måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela