I´m going down

Fett fett fett....

Publicerad 2010-10-26 10:18:32 i Allmänt

Japp nu är det något nytt på g här. Som vanligt när jag skriver så har jag fått någon ny idé eller ny diet. Denna gång är det LCHF som gäller. Low Carb, High Fat som det egentligen heter går ut på att äta typ så som man gjorde för 9000 år sen. Det vill säga kött, fett och en och annan grönsak. Bröd och pasta är big no no vilket kan bli svårt för mig, men om jag bara kan hålla mig mätt på fett och kött så ska det nog inte bli några problem. Jag tror nog att min kropp är gjort att gilla den här dieten. Så nu till fukost har jag käkat stekt bacon och grädde i mitt kaffe.. mumms..

Jag återkommer när jag har något att säga..

Vill ni läsa mer om det här är det bara att klicka på bilden nedan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela