I´m going down

Resultat efter en vecka

Publicerad 2009-10-19 12:49:22 i Allmänt

Nu har det gått en vecka sen jag började med Generisk Reductil och oj vad det har hänt grejer. = )

Förra måndagen stod vågen på 75 kg och idag visar den 72,3 kg. woohooo.

Det är kul när det händer saker och ting, men att gå ner nästan tre kg på en vecka det tycker till och med jag är lite för mycket. Så denna vecka ska jag äta lite mer och framför allt då protein så att jag inte florar så mycket muskler.

Förhoppningsvis blir jag av med min förkylning snart oxå så jag kan komma till gymmet och svettas lite. = )

Jag har ingen som helst aning om vad som har hänt om en vecka och jag vågar inte ens gissa vad vågen står på då.

Nä nu ska jag ta ochstäda här hemma och sen ska jag åka och handla mat...

To be continue

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2009-10-19 20:23:00

jag tänker oxå köpa dom där. Skriv gärna mer om hur det går =)

Postat av: monica

Publicerad 2009-10-20 19:43:13

Ja jag ska fortsätta skriva här så mycket jag bara kan. Säg till om det är något du undrar.

Postat av: Madelene

Publicerad 2009-10-21 10:55:34

vad roligt, lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela