I´m going down

pust och stön

Publicerad 2009-10-28 20:29:13 i Allmänt

Jag vet inte hur det går längre... Eller jo jag vet att det inte går bra iaf. Imorgon ska jag väga mig och jag är rätt säker på att vågen kommer visa plus och inte minus. Idag blev det en del knäckemackor med ost och leverpastej till frulle, Thaimat till Lunch och nu när jag kom hem käkade jag mera knäckemackor med ost och marmelad. PÅ en skala mellan ett och tio, hur bra mat är det för en person som ska gå ner i vikt.... = ( usch det är inte lätt och roligt längre. Tråkigt och svårt bara, och det är så jag ger upp. Jag får inte ge upp nu när jag laggt ner 900:- på tabletterna och jag vill såå gärna vara smal till nästa sommar iaf.

Aja jag ska försöka ha en bättre dag imorgon och försöka hålla mig till morötter istället för knäckemackor med fett och socker på.


Gisele Bundchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela