I´m going down

Nu har jag börjat

Publicerad 2009-10-13 21:55:25 i Allmänt

Igår (måndag) började jag äta generisk reductil och än så länge går det väl bra. Igår kände jag nästan ingen hunger alls. Jag tänkte på mat som vanligt men jag var inte sugen eller hungrig och det var skönt. Så igår blev det en skål med fil och myslie till frulle och en liten pastasallad med grillad kalkonfilé till, och jag åt inte ens upp allt. Sen åt jag ett äpple på tåget hem och sen jag jag och la mig.

Jag vägde mig dock inte i måndags, men jag tror att jag låg på ca 75 kg. Imorse vägde jag mig och låg på 74,6 och det var ju inget speciellt eftersom jag inte vet vad jag vägde innan. Idag jag jag käkat lite mer men efter en hel dag med mat så vägde jag lika mycket som imorse. = )

Jag ska skriva lite mer om hur det går och hur jag mår till helgen, och jag hoppas att vågen visar lite mindre.

ciao så länge.



Vill se ut så här i sommar? Ja tack... = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela