I´m going down

bilder som talar osanning

Publicerad 2009-10-18 12:34:16 i Allmänt

Bilder behöver inte vara verkliga för att man ska tycka om dem och det gillar jag. Jag har hittat lite bilder som kan vara kul att se.  Obs. alla mina bilder är alltid retuscherade mer eller mindre


Jag för några år sen. En hemsk bild på mig som inte visar en så smickrande bild av mig. Den högra bilden är ju då extremt retuscherad som ni ser. = )


Denna bild gillar jag mycket, men den är ju inte helt ärlig den heller.


En riktigt gamal bild som jag gjorde för snart 5 år sen. Mitt huvud på en dockas kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela