I´m going down

Är det dags imorgon kanske?

Publicerad 2009-10-08 22:28:35 i Allmänt

Idag fick jag hem mina piller, men jag vet inte om jag ska börja imorgon eller om jag ska vänta tills på måndag eller iaf söndag innan jag börjar käka dem. Jo jag gör nog så. Det känns som att det är bättre att börja på en måndag, fast om det nu skulle vara så att jag får några biverkningar så är nog söndagen bättre då jag slipper vara fast på jobbet. Mmm söndag får det bli och 60 dagar framåt. Det betyder att jag börjar den 11 oktober och slutar den 9:e december.

Ja vi får väl se vad jag väger då? förhoppningsvis 67kg kanske.

Sen har jag bara 5 kg till innan jag kanske är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela