I´m going down

72,9

Publicerad 2009-10-17 13:08:22 i Allmänt

Solen skiner just nu och imorse stodd vågen på 72,9 weeeee = )

Jag har en teori om att det jag inte äter idag kommer visa sig på vågen om två dagar. Alltså eftersom jag åt en hel del igår så kommer det inte bli så roliga nyheter på vågen imorgon. Men men

Jag är rätt nöjd med att gå från 75 kg till 73 på mindre än en vecka. Så det gör inget om det inte händer mer denna vecka. Jag vill inte att det ska gå för fort heller.

För övrigt så går det väl si så där  tycket jag. även om jag mindskar i vikt så känns det inte liak tryggt som första dagen. Första dagen hade jag en känsla i magen nästan hela tiden av att jag var mätt och inte kunde äta mer, men nu käns det nästan som vanligt igen. Jag äter min frukost , men kan endå bli hungrig 3 timmar senare. Och det är lite jobbigt för jag vill inte falla tillbaka till att äta mer än jag förbränner.
men en sak är söker och det är att jag inte har några direkta biefekter och det är skönt. Jag är lite torrare i munnen och dricker lite mer än vanligt men det är bara bra, för jag är så dålig på att dricka vatten och har alltid haft förlite vatten i kroppen. Dessutom läste jag att man ökar förbränningen om man dricker mer vatten, vilket kan stämma. Jag har alltid haft låg förbränning och dricker väldigt lite vatten, så det ska det bli ändring på.

Även om jag gått ner i vikt så har jag inte blivit smalare än, för det tar lite tid för kroppen att dra ihop sig. = ) Om två veckor tror jag att jag kan märka skillnad på kläder och så. Jag känner mig iof lite smalare och inte så pluffsig just nu, men det har ju att göra med andra saker oxå. Jag har precis haft mens så det är inte en massa hormoner som strular just nu, men det kommer ju säkert komma.

Aaa jus det måste säga att jag var duktig igår och köpte inget godis när  vi var på hemmakväll ochhyrde film. Det har nog aldrig hänt förr, då dom har det bästa godiset i stan. = )

Nä nu ska jag softa vidare, och kanske att jag drar mig ut på en promenad sen. = )


Underbar bild på Ashley Olsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela