I´m going down

svulla

Publicerad 2009-11-09 21:42:50 i Allmänt

Usch och fy. Det här går ju inte bra. Igår gav jag in för frestelsen och köpte en Mmmm Marabou, och den var såå god. Jag var extremt hungrig igår och år nog 9 knäckemackor igår. Frukost idag blev 3 tunnbrödsrullar med ost och skinka kl 06:00. Det var väldigt gott och mättande och när klockan var 13:00 var jag fortfarande inte hungrig, men pillade i mig lite köttfärrslimpa och potatis. Idag när jag kom hem från jobbet var jag inte speciellt hungrig, men André skulle vara snäll och hade köpt en Hawaii till mig... Mmmmm den var oxå god. jag åt några bitar och så har jag resten som matlåda imorgon.

Jag ska väl ställa mig på vågen imorgon, men kommer troligtvis inte bekänna vad den visar. För övrigt så har jag käkat reductil i 30 dagar snart och totalt är det väl ca 4 kg jag gått ner så det är ju inte helt lönlöst. Jag tänkte iaf ha ett uppbehåll nu i några dagar för att se om kroppen kan avvänjas och sen få samma resultat som jag fick första veckan, en gång till... = ) vi får se.

Jag är hungrig nu, så jag ska ta en banan och gå och lägga mig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela