I´m going down

Godmorgon

Publicerad 2009-11-07 11:52:26 i Allmänt

Ja jag vaknade för inte så länge sen och har precis käkat frukost. Knäckebröd med messmör och kaffe. Mumms. Jag har fått för mig att det är bättre att bara ha messmör än både smör och pålägg. Det är trotts allt bara 2% fett istället för 40% som i smör. Jag är egentligen inte så rädd för fet mat, men kan man undvika det så är det ju bra.

Vågen visade idag 70,7 så då blev jag lite glad.

Igår åt jag inte mycket så jag var rätt säker på att det skulle visa sig på vågen. Till frukost åt jag 2 mackor och en kopp tee kl 08:00 sen käka jag lunch kl 14:00 då det blev en sallad med bönor, morötter, pinjenötter, olivolja och det vanliga. Men när jag käkat i 20 minuter så orkade jag inte mer så jag gav upp. Innan jag slutade jobbet, typ 18;30 åt jag två knäckemackor och sen åkte jag hem. Väl hemma käkade jag resterande av salladen som blev kvar och det var allt.

Idag ska jag nog mest städa, men sen ska jag ut på en lång romenad i det fins vintervädret. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela