I´m going down

paniiik

Publicerad 2009-06-15 21:53:24 i Allmänt

Jag får panik när vågen bara visar mer ocfh mer och byxor som jag nästan kom i förut går knappt upp till knäväcken.
jag måste lyckas vända det här innan det går för långt.

Jag har haft många viktmål, men sällan har jag uppnått dessa. En gång såg jag att vågen stod på 69, något och det var en lycklig stund, men sen vände det nog redan dagen efter.

Jag väger mig alltid på morgonen innan flukosten för att se resultatet under samma förutsättningar varje gång. Sist jag vägde mig var i går kväll (jag väger alltid mer på kvällen såklart) men då stod vågen på 75 jävla kilo. Det är inte alls kul.

Så nu måste jag på något sätt hjärntvätta mig och pressa mig igenom en extreem bantnings period eller något.

jag funderar på att börja med en detox, men sist gick det inge vidare och jag märkte ingen skillnad. Jag vill ju få den där känslan av att det är okej att vara hungrig. Annars så äter jag för att känna mig trygg och tillfreds, och ofta är det i förebyggande syfte, jag är typ rädd för att vara hungrig.

Nä nu är det hjärntvätt som gäller. Jag ska försöka göra en plan, lite mål och sen ska jag åka och handla imorgon.

Vi får se vad nästa inlägg kommer handla om, för just nu känns det som att det oftast handlar om mina misslyckanden.

skit är vad det är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela