I´m going down

då kör vi igen

Publicerad 2009-06-16 08:49:22 i Allmänt

Till min förtjusning så hade jag fel igår angående min nuvarande vikt. Imorse när jag vägde mig stod vågen på 73,0 så det är alltså där vi ska börja. Nu vill jag inte se en enda dag att vågen ökar, men risken är ju stor att man kanske äter lite för mycket någon dag och då är det ju lättare att bara skita i att ställa sig på vågen, än att konfronteras av sin vikt.

idag hoppas jag på att få en del gjort och har börjat med en frukost bestående av hallon, yoghurt (naturell), linfrön, solrosfrön och två koppar kaffe.

Jag ska även försöka komma iväg på lite motion av någon form. Det lutar nog mot en promenad.
Jag vill så gärna lära mig jogga, men mitt problem ligger i miljön. Jag hade en period för många år sedan då jag tyckte om att jogga, men då gjorde jag det i skogen där jag inte kunde bli distraherad av några människor. Här är det lite svårt att undvika människor. Eventuellt får jag ta bilen och åka någonstans och utgå därifrån. Jobbigt det låter.

Nä nu ska jag hämta tvätten

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela