I´m going down

Nya mål

Publicerad 2008-09-24 06:44:59 i Allmänt

Klockan är 06:20 och jag sitter här och fryser i vardagsrummet under en filt. Idag är det för visso onsdag men igår kväll satte jag upp nya viktmål igen. Det har gått lite si så där den senaste tiden med att gå ner i vikt. Jag har liksom inte gått Ner utan snarare stått stilla, och gått upp lite till och med. Mitt nya mål är nu att gå ner iaf 4 kg på 4 veckor och fyra dagar. Det är den tiden som är kvar innan jag, förhoppningsvis ska åka utomlands med mina girls. Det finns en tjej på jobbet som också håller på att gå ner i vikt, och äter därför bara typ grönsaker till lunch. Vi har ju typ inte så mycket till grönsaker hemma nu, men jag ska nog göra så att jag tar med mig lite morötter idag, som jag kan äta när jag slutat jobba. På så sätt är jag inte så hungrig när jag kommer hem och behöver inte äta middag när jag kommer hem kl 20:00.

Idag hoppas jag att det kan bli så här.

Frukost kl 07:00
Fil och mysslie och kanske en kopp kaffe på det.

Mellis 10:00
Nu är jag nog på tåget och kan då kanske äta en liten macka och någon morot, med vatten till det.

Lunch 13-14 tiden
Risotto med kassler

Mellis igen 18:00
Resterande morötter och vatten.

Ja det här kan nog bli bra om jag lyckas hålla mig till det. Jag ska försöka att kika in och skriva min vikt varannan, var tredje dag så får vi hoppas att det går åt rätt håll.


Kommentarer

Postat av: robiN

Publicerad 2008-09-24 06:48:42

Go´Morgon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela