I´m going down

Still going strong

Publicerad 2008-07-18 22:32:58 i Allmänt

Vågen stod imorse på 75 kg vilket gladde mig en hel del. Jag var helt söker på att jag gått upp i vikt de senaste dagarna, men icke. = ) Lepigen kanske hjälper endå. Vi får se om vågen vill visa 74 någonting imorgon. I sådanna fall är det förska gången på över ett år, eller mer som jag ser det. jag tror jag vägde runt 70-72 när jag flyttade ner hit. Men då var jag så kär så jag brydde mig inte om min vikt. Det varb synd att jag inte gjorde det, Men men, nu skan ja iaf komma ner till min dröm vikt. Jag har funderar länge och ofta vilken det kan vara. Om jag är 168 så borde jag nog väga 58 kg. och det låter ju inte helt fel. Menså är jag ju byggd på ett speciellt sätt oxå. Jag vill ju inte att tuttarna ska försvinna för mycket och sen gillar jag muskler så 63 kanske..., aja när det börjar närma sig så vet jag nog mer om hur jag vill se ut och vad jag vill väga. Jag nänner mig iaf lite smalare i mina nya kläder.  = ) ska väl lägga in en bild snart.


bull och baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela