I´m going down

Jag vill ha rutiner....

Publicerad 2008-07-08 20:02:39 i Allmänt

Vad är det nu? Vecka tre tror jag sen jag började och vad har hänt? Fortfarande inte ett jota. Vågen står fortfarande på 76 och Lepigentabletterna som jag köpte verkar inte funka alls. De jag hade tidigare märkte jag på en gång att de verkade. Jag fick sådan energi och hjärtklappningar för den delen också, men med det nya receptet så märker jag ingen skillnad alls. Det är meningen att jag ska få mer energi, bränna mer fett och dämpa hungerkänslan. Aja imorgon ökar jag dosen så får vi se om det händer något då. Jag tror att de förra tabletterna jag hade innehöll det nu förbjudna efedrin och det är ju riktigt starka (och farliga) grejer. Så jag har ju alltså inte hållt mig borta från allt som jag inte får äta de senaste dagarna och det tillsammans med brist på motion ligger nog bakom den frånvaranandra viktminskningen. Men innan den här vecka är slut ska vågen stå på iaf 75,0  annars vet jag inte vad jag gör. Imorse blev det iaf en morgonpromenad och imorgon ska jag palla mig till gymmet. Det är dock lite svårt att få allt gjort när man inte har några rutiner. Denna och nästa vecka är det fokus på körkortet, veckan därpå kommer jag att jobba några dagar och sen åker Vi upp till Flen och då blir det ännu svårare att försöka hålla sig till alla regler med bra mat och motion. Förvisso ska jag ha nått mitt mål redan då, men som det ser ut nu så kommer det inte ske. Då blir det bara till att fortsätta tills jag når det målet endå, eller sätt upp nya.

Äsch nu ska jag läsa lite mer teori och slänger här upp en bild från den tiden då jag kunde visa mig i bikini. = ) dock aningen retuscherad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela