I´m going down

Börja om från början

Publicerad 2008-08-10 11:15:20 i Allmänt

Ja det känns nästan som att jag får börja om från början nu med att vara nyttig. Denna vecka har inte varit så mycket bättre än min semstervecka, utan det har blivit en hel del läsk och godis och inte allas speciellt mycket grönsaker. Usch och blä, men nu ska jag fan ta tag i det här och fortsätta neråt. Idag stod vågen på 75, och jag tror att jag måste sätta upp mål och deadlines för att jag ska lyckas. Ett mål jag har är att gå ner ett kilo i veckan, vilket kan bli svårt ibland, så därför vill jag även ha ett mer långsiktigt mål. Det som eventuellt kommer att hända nu mot hösten är bland annat att jag ska åka upp till Västerås och festa och träffa mamma. Jag vill även upp en sväng till lilla Flen och festa loss med min homy Sandra och sen så ska jag kanske sticka på en sistaminutenresa med mina systrar. Men när jag inte har något datum för något så känns det svårt. Ja jag kommer väl på något snart antar jag. Min plan nu är iaf att jag ska göra ett matschema för veckan som kommer och sen även planera in när jag ska ut på promenader. jag kommer att vara på körskolan måndag till onsdag och på torsdag ska jag till Köpenhamn inför nya jobbet, men det kommer nog finnas tid för någon timmes träning här och där. Jag ska ladda hem lite ny musik och ta med min underbara lilla mp3 ut på en promenix, för att göra allt roligare.

Nu gäller det att hålla motivationen på topp. Lite uppmuntring skulle inte skada heller. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica

Skriver mest för mina nära och kära jag har här i vårat avlånga land som jag kansake inte träffar så ofta som jag vill, men även för er jag träffar dagligen. Jag skriver så som jag är. Om allt och inget och efter humör.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela