Spännande.

Idag lämnade jag in en gammal filmrulle som suttit i pappas gamla systemkamera sen några år tillbaka... Får se om det blir några bilder över huvud taget.... Annars så har det varit en riktigt bra dag igår, till skillnad från igår. Eftersom jag är förkyld till 100 så var jag rätt säker på att jag skulle smitta Cornelia och hon mådde nog inte helt bra igår. Hon vägrade äta och ville inte somna när jag la henne. Det gick att hålla henne glad små stunder med leksaker, men sen blev hon kinkig, vilket inte var så konstigt eftersom hon inte ätit på 5-6 timar. Tillslut så somnade hon när jag stog och höll henne och spelade på hennes bondgård som för ett förskräkligt liv. När hon sen vakna vile hon till slut äta och jag blev lugn igen.... Idag där emot så hon ätit väldigt bra och sen somna hon på väg in till stan, fortsatte sova när jag sprang med vagnen i regnrusket genom stan och väl hemma fortsatte hon sova. När klockan var 17:00 väckte jag henne för att mata lite till. Nu har hon precis tagit xboxkontrollen från André så att han inte kan spela mer.. = ) duktig flicka man har... Själv har jag hunnit baka tre tacopajer och imorgon blir det till att göra Pannacotta för första gången. Jag tänkte göra en med Amarula och passionsfrukt, och en mer klasisk med vanilj och hallonsås.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Mumsibumsi! Idag är det nytt år och lillan har varit brudnäbb, jag är så glad för er skull! Grattis igen, vi ser fram emot att fira er ordentligt när vi ses och kan planera en medelhavsresa för att riktigt fira ännu mer!!!

2012-01-01 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0