Snor, kattkräks och diskberg

Ja jag lever i missär.

Efter att ha undkommit en förkylning på typ ett år så slog den tillslut till, och det är väl kanske lika bra. Nu vill jag bara bli av med den och slippa alla toapappers tussar som ligger i varje rum här hemma. Det som oxå ligger överallt här är Tigers spyor. Ja han har börjar spy nu igen. = ( stackars liten. Jag får försöka få tid till att ta honom till veterinären igen. Men det kan bli svårt då jag inte ens har haft tid till disken, som bara växer  och växer.

Nu är André påväg hem från att ha varit i Borås och spelat fotboll/supit med jobbet. Så dert blir till att ha storstädning här hemma när han kommer.

Söndag tunga söndag, vad ska det bli av denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0