Renate Wolff

Idag är det inte vilken dag som helst utan det är min mormors födelsedag... = )

Min vacka mormor fyller år idag så jag vill bra säga stort Grattis till dig. = )

Min mormor har varit med om mycket hon och hon delar alltid med sig av spännande historier om sitt liv varje gång vi ses.

Det jag brukar berätta om min mormor är att hon fick äta upp sin kanin under kriget i Tyskland, att hon jobbat som hissflicka på NK när hon kom till Sverige och att hon dansat magdans i Egypten.

Hon är fantastisk min mormor och jag hoppas att jag har lika mycket att berätta för mina barnbarn när jag blir gammal.

Pussar och kramar på dig mormor.



Gammelmormor Anna, Mamma och Mormor

Jag, Anneli och mormor


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ååh! Vad fint det blev. Är så stolt över min fina mormor. Pusspuss!

2010-10-26 @ 17:16:25
Postat av: Sandra

Hon är allt en fin Mormor! =)

Och jag slår även vad om att du kommer ha sjuukt mycket spännanande historier att berätta för dina barnbarn! Det kan du hålla med om! ;)

Puss!!

2010-10-26 @ 21:25:58
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0